PRAHA
Smolenská 137/22
101 00 Praha 10-Vršovice
info@canagency.cz
+420 724 885 426
ZLÍN
Náměstí Míru 174
760 01 Zlín
(uvnitř OCZ Zlaté jablko)
info@canagency.cz
+420 602 639 714
Back

Agentura Comtech_Can se mění na CAN Agency

Od 1. května se z naší agentury Comtech_CAN stává CAN Agency. Rozhodli jsme se přejmenovat kvůli větší integraci s naší sesterskou mediální agenturou CAN Media a mezinárodní sítí we_CAN, se kterou spravujeme klienty jako například OTP Bank nebo platformu Kiwi.com.

“Změnou názvu chceme současným i budoucím klientům ukázat, že spolupráce s námi se neomezuje pouze na kreativní řešení kampaní, ale i jejich nasazení do mediálního prostoru a možnost dosahu na celý CEE region,” komentuje změny spolumajitel Jan Rauschert. “Původní Comtech prošel za více než třicet let spoustou změn, stejně jako naše společnost si užil svoje vítězství i pár náročných chvil, v jádru si ale vždycky udržel svoje původní gró – příslib klientům, že umíme doručit originální a funkční kampaň. Nyní tento příslib – (we) can – nese i název naší agentury,” dodává Aleš Vrba, který firmu spoluřídí z její zlínské pobočky. 

CAN Agency během své existence stála u řady úspěšných kampaní, které si čeští spotřebitelé pamatují dodnes. Redesign a první velká kampaň Kofoly po jejím porevolučním restartu, Svatomartinská vína pro Vinařský fond, Zlaté dědictví pro potravinářskou firmu Hamé, Holku na kole minerálních vod Poděbradka, dlouhodobou komunikací firmy Mercedes v České republice nebo kampaněmi pro Červený kříž a festival Jeden svět.

S novým názvem přichází i nová vizuální identita agentury od kreativního ředitele Manuela Prady. “Nový název CAN je příslib, za kterým následuje tečka. Symbol, jenž zdůrazňuje naše odhodlání a zápal pomoct klientům dosáhnout svých cílů. Tečka v logu funguje i jako hravý element, se kterým hodláme v budoucnosti pracovat, ukazovat pomocí něj kreativní řešení a podporovat tak náš brand awareness,” popisuje nový vizuál značky Prada.

„Ve chvíli, kdy pracujeme na rozsáhlých projektech s velkými mezinárodními klienty, jako je Amazon, nám nový název propojující síť we_CAN s naší agenturou, pomůže lépe komunikovat se všemi zúčastněnými stranami,“ vítá změnu názvu account directorka Hana Mádlová. Právě mezinárodní síť we_CAN, která působí primárně v regionu střední a východní Evropy, v Praze na konci května chystá vlastní konferenci zaměřenou na práci s umělou inteligencí. 

“Posledních pár let bylo pro svět i marketing celkově dost náročných, všichni vidíme, že se blíží další radikální změny, a teď je jen na nás ukázat, že menší nezávislé agentury jako náš CAN mají na trhu svoje místo,” věští Rauschert budoucnost marketingového trhu.

This website stores cookies on your computer. Cookie Policy