V Praze ve středu 29. května organizujeme další ročník mezinárodní konference skupiny we_CAN, která letos nese název CAN_I?Marketing in the age of uncertainty. V galerii SmetanaQ na Smetanově nábřeží promluví hosté mezinárodní sítě nezávislých marketingových agentur we_CAN, jejíž jsme zakládajícím členem. Mezi hlavní tváře konference patří Eva Simone Lihotzky, která vede AI hub v největší německé marketingové skupině Serviceplan, nebo Christina Hitrova z PricewaterhouseCoopers, jenž promluví o etice a legálních aspektech využívání technologií umělé inteligence v marketingu.
Hlavním cílem konference je výměna zkušeností mezi středně velkými agenturami z oblasti střední a východní Evropy, která v posledních letech zažívá nestabilní ekonomické období, včetně dvou válečných konfliktů na svých hranicích. Součástí programu bude vystoupení Andriie Andriushchenka z ukrajinské agentury Razom, ve kterém účastníkům konference popíše jak (a jestli vůbec) lze dělat marketing ve válečné zóně.
Marketingový průmysl se kromě nástupu nových AI technologií a tlaku na rozpočty musí připravovat na měnící se mapu internetu. O budoucnosti online reklamy ve světě, kde končí cookies třetích stran, a vyhledávače musí operovat s vygenerovaným obsahem, promluví František Štrupl, business lead z české pobočky Google.
Účastníci konference si během dne budou moci poslechnout dvanáct řečníků z šesti evropských zemí. Kompletní program konference a další podrobnosti najdete na webu wecan.net/conference. Celá akce proběhne v angličtině.
Skupina we_CAN je největší síť nezávislých marketingových agentur ze střední a východní Evropy.