Pro našeho klienta Kolofix jsme vyrobili nový web, a rozjeli aktivační kampaň před začátkem cyklo sezóny.
Na začátku roku jsme navázali spolupráci s inovativním českým cykloservisem Kolofix. Klienta trápila malá vytíženost v mimo-sezónním období, i přestože nabízí nejrychlejší, a v porovnání s ostatními celorepublikovými servisy, i nejdostupnější služby. Společně s klientem a naší mediální agenturou jsme identifikovali problémy v komunikaci, online prezentaci nebo třeba v samotném procesu rezervačního systému. Během několika týdnů náš tým přišel se strategií, kompletním redesignem webu, online kampaní na vyplnění volných slotů ve všech regionálních pobočkách a novým headlinem firmy.
Nečekejte (na termín, opravu, náhradní díly…), (dělejte to, proč kolo vlastníte a co vás baví) jezděte!
Na náš web jsme nově přidali case study, která ukazuje jakým způsobem jsme klientovi pomohli tyto problémy vyřešit. A hlavně – jak jsme do Kolofixu dostali nové, spokojené zákazníky. Tak nečekejte, podívejte se.