PRAHA
Smolenská 137/22
101 00 Praha 10-Vršovice
info@canagency.cz
+420 724 885 426
ZLÍN
Náměstí Míru 174
760 01 Zlín
(uvnitř OCZ Zlaté jablko)
info@canagency.cz
+420 602 639 714
Back

Pro Maspex jsme spustili aplikaci CykloKubík

Ve spolupráci s potravinářskou firmlou Maspex jsme spustili aplikaci CykloKubík. Ukáže vám kam s dětmi bezpečně na kolo. V průběhu léta Kubíka ukážeme v TV, onlinu a ukážeme se i na závodech L´Etape by Tour de France.

Vyhráli jsme výběrové řízení na CSR projekt firmy Maspex, respektive její značky produktů pro děti, Kubík. V kampani pro český i slovenský trh mapujeme cyklotrasy vhodné pro rodiny s dětmi, kterým doporučené stezky ukáže mobilní aplikace CYKLOKUBÍK pro iOS i Android. V současné chvíli mapa v aplikaci pokrývá stovku česko-slovenských cyklostezek, naším cílem je zmapovat každý kilometr vhodný pro vyjížďky s dětmi. „Chceme děti motivovat k pohybu a pobytu v přírodě od útlého věku. Skvělou spoluprací s CAN.Agency se nám podařilo odstranit jednu z největších překážek, kterou musí rodiče řešit: organizaci výletu a výběr vhodné a hlavně bezpečné trasy,“ říká o projektu brand marketing manager Maspexu Jana Lindišová.

Každá trasa je ověřená, nafocená a popsaná reálným člověkem, který zároveň do cyklo mapy zanáší informace o atrakcích v okolí. Rodina si tak může naplánovat přestávky u dětských hřišť, koupališť, památek nebo dalších atrakcí, a to včetně občerstvení. Trasy si kromě lokality můžete filtrovat i podle náročnosti, vzdálenosti nebo typu povrchu, po kterém dítě zvládá bezpečně jezdit. Všechny výlety v aplikaci jsou naplánovány tak, aby obsahovaly co nejmenší počet přejezdů po silnicích. “Do projektu se zapojila celá agentura, protože se všichni snažíme víc hýbat, a tohle je skvělá výmluva jak toho docílit i v práci,” říká s úsměvem naše account directorka Hana Mádlová.

Na bezpečnost je zaměřená i webová stránka projektu CykloKubik.cz, na které se děti i rodiče dočtou praktické informace o tom, jak pečovat o svá kola, jak se správně chovat v provozu, nebo třeba jak vybrat správné vybavení pro začínající cyklisty. “CykloKubík je super projekt. Je skvělý, když má člověk možnost pracovat na něčem vyloženě pozitivním,” komentuje práci na kampani copywriterka CANu Tereza Weikertová.

Společně s mobilní aplikací a webem se rozbíhá i kampaň produktu Kubík, která poběží v celoplošném televizním vysílání a na internetu. Během letní sezóny se CykloKubík objeví na seriálu cyklistických závodů L´Etape by Tour de France, a další outdoorových akcích, zaměřených na volný čas rodin s dětmi. Projekt CYKLOKUBÍK není jen sezónní kampaň, ale jeho cílem je vybudovat dlouhodobě udržitelnou platformu, do které bude moct veřejnost přidávat svoje oblíbené trasy. Komunitou přidávané stezky budou před publikací podléhat kontrole reálného člověka, aby odpovídaly kýžené kvalitě. „Kdo mě zná, ví, že kolo miluju, a pokud naše kampaň pomůže vícero lidem objevit radost, kterou vám pohyb na kole dává, myslím, že jsme odvedli dobrou práci,“ dodává závěrem spolumajitel CAN Agency Jan Rauschert.

Podívejte se na case study do našeho portfolia.

This website stores cookies on your computer. Cookie Policy