“Změnou názvu chceme současným i budoucím klientům ukázat, že spolupráce s námi se neomezuje pouze na kreativní řešení kampaní, ale i jejich nasazení do mediálního prostoru a možnost dosahu na celý CEE region,” komentuje změny spolumajitel Jan Rauschert.
“Původní Comtech prošel za více než třicet let spoustou změn, stejně jako naše společnost si užil svoje vítězství i pár náročných chvil, v jádru si ale vždycky udržel svoje původní gró – příslib klientům, že umíme doručit originální a funkční kampaň. Nyní tento příslib – (we) can – nese i název naší agentury,” dodává Aleš Vrba, který firmu spoluřídí z naší zlínské pobočky.
S novým názvem představujeme i naší novou vizuální identitu. Tu zpracoval kreativního ředitel Manuel Prada. “Nový název CAN je příslib, za kterým následuje tečka. Symbol, jenž zdůrazňuje naše odhodlání a zápal pomoct klientům dosáhnout svých cílů. Tečka v logu funguje i jako hravý element, se kterým hodláme v budoucnosti pracovat, ukazovat pomocí něj kreativní řešení a podporovat tak náš brand awareness,” popisuje náš nový vizuál Manuel.
Změna názvu nám rovněž pomůže snáze komunikovat s většími klienty, kteří jsou rozprostřeni po celé Evropě. „Ve chvíli, kdy pracujeme na rozsáhlých projektech s velkými mezinárodními klienty, jako je Amazon, nám nový název propojující síť we_CAN s naší agenturou pomůže lépe komunikovat se všemi zúčastněnými stranami,“ vítá změnu názvu account directorka Hana Mádlová.
“Posledních pár let bylo pro svět i marketing celkově dost náročných, všichni vidíme, že se blíží další radikální změny, a teď je jen na nás ukázat, že menší nezávislé agentury jako náš CAN mají na trhu svoje místo,” věští Jan Rauschert budoucnost marketingového trhu.