Podle odborníků v České republice neví o své nákaze HIV až tisíc lidí; hepatitidou C je nevědomky nakaženo i několik desítek tisíc. Obě infekce mohou dlouho probíhat bez příznaků. Pro úspěšnou léčbu je přitom zásadní podchytit je v raném stádiu. Gilead se proto dlouhodobě snaží zvýšit povědomí o možnostech testování a prevence.
Naším úkolem bylo pomoci klientovi s propagací testovacího dne, který se konal 21. listopadu 2024 na pražském hlavním nádraží.
Připravili jsme trojici klíčových vizuálů, ve kterých jsme graficky i textově propojili téma testovacího dne s místem jeho konání – vlakovým nádražím.
Dvojsmyslné titulky upoutaly pozornost publika a současně nenuceně upozornily na důležitost včasného testování.
Výsledek
Podařilo se nám oslovit širokou veřejnost. Během 12 hodin se nechalo otestovat 370 lidí, což je o 10 více než v předchozím roce.
Tato čísla potvrzují, že dosah akce i zájem o testování narůstá. Což je skvělá zpráva – včasná diagnostika totiž zachraňuje životy!