Ambicí této kampaně bylo rozšířit povědomí o vlajkové lodi pivovaru ze srdce Jeseníků – o pivu HOLBA ŠERÁK.
Jádrem komunikace se stala výzva „VYCHUTNEJTE SI JESENÍKY.“
Klíčové vizuální motivy zachycují požitek z hor – ať už v podobě orosené louky, či sklenice.
„Byla to kreativní cesta, která oživila vzpomínky na mé staré zážitky z hor. Jelikož pocházím z horského regionu, bylo mi potěšením pomoci našemu klientovi v komunikaci zhmotnit to, co jedinečného nám mohou hory nabídnout. Ať už mluvíme o ryzí přírodě či místním pivu,“ říká Manuel Prada, kreativní ředitel Comtech_CAN.
Těžil ze své dobré pověsti. Připravená kampaň zahrnuje hned několik mediálních výstupů – TV sponzoring, online formáty, OOH, POS materiály, inzerci i rádiový spot.