Kolofix je firma s delší tradicí, která má dobré jméno u lidí, kteří si pravidelně servisují kolo a vyžadují i specializované úkony jako servis odpružení, které normálně na ulici nenajdete. Výzva byla rozšíření komunikace na klasické hobby cyklisty a velký problém s podceňováním servisu kola. Český cyklista neopravuje, dokud to jede. I proto servisy v Čechách fungují primárně v sezónně, kdy se jezdí a vydělat dost, aby to pokrylo náklady na zbytek roku.
V rámci kampaně jsme tak začali se základním čistým výkonem v kampaních, který se musí optimalizovat podle aktuální vytíženosti jednotlivých servisů v České republice a tím pádem reflektovat i lokálnost celé strategie. Skrze A/B testování se dostáváme k těm nejlepším iteracím a postupně se dařilo optimalizovat objem provedených servisů, a hlavně vykrývání období a lokací, které jsou slabší na organické business
Hlavním cílem projektu bylo zvýšit povědomí o značce Kolofix a zlepšit její percepci na trhu. Dalším důležitým cílem bylo generování vyšších prodejů prostřednictvím efektivnějších marketingových kampaní. Specificky se projekt zaměřil na:
Modernizaci webové prezentace firmy s cílem zlepšit uživatelskou přívětivost a vizuální apel.
Vývoj a implementaci komplexní online marketingové strategie, která by zahrnovala a PPC reklamy
Zvýšení interakce se zákazníky prostřednictvím cílených kampaní, které by podporovaly jak povědomí o značce, tak přímý prodej.