Společně s televizní produkcí MediaOne jsme proto vymysleli koncept pořadu, ve kterém zcela přirozeně představujeme všechny přednosti tohoto modelu značky Mercedes-Benz.
Pořad o cestování, gastronomii, poznávání a hlavně o zážitcích, které dokáže vůz MARCO POLO zprostředkovat.
Tato témata jsou blízká naší cílové skupině a lze na nich elegantně demonstrovat, co všechno daný automobil nabízí.
Emanuel se proslavil svým kuchařským uměním a nezapře svůj italský šarm. Spolu s Matějem, který je kromě zpěvu známý i svým nezaměnitelným humorem, sdílejí lásku k autům, krásným ženám a dobrému jídlu.
Pořad běžel na kanálu ČT1 v hlavním vysílacím čase a momentálně televize požádala o přípravu již páté série.
Jednou televizní sérií show Manu a Matěj dokážeme oslovit – díky originálnímu product placementu a za pomoci sponzorských vzkazů – více než 2,5 milionu diváků v požadované cílové skupině.
I díky tomuto pořadu se staly modely Marco Polo nedostatkovým zbožím a leaderem kategorie.